.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«ملت‌ما» آمد...

پيش‌شماره ملت‌ما با ويژه‌نامه‌ بزرگداشت هفته‌ دفاع مقدس منتشر شد.

روزنامه‌ ملت‌ما با صاحب‌امتيازي عبدالحسين روح‌الاميني و مديرمسئولي اميرحسين مروي امروز نخستين پيش‌شماره خود را در 8 صفحه‌ اصلي شامل خبر و تحليل و 24 صفحه‌ ويژه‌نامه‌ هفته‌ دفاع مقدس منتشر كرد.

در صفحه‌ اول اين روزنامه كه با طرحي ويژه گرامي‌داشت هفته‌دفاع مقدس مزين شده است، مرامنامه روزنامه به قلم دكتر روح‌الاميني تنظيم شده كه در بخشي از آن مي‌خوانيم:

«با نام حضرت باري‌تعالي و استعانت از او آغاز به كار روزنامه «ملت ما» را اعلام مي‌كنيم و اميد وافر داريم كه ارگان و رسانه‌اي دين‌مدار؛ مسوول؛ اخلاق‌مدار؛ اميد‌بخش؛ شجاع و تعالي‌بخش براي ايرانيان باشيم. روزنامه «ملت ما» نام خود را نه يك نام؛ بلكه مرامي نهادينه و استوار در خط مشي خود دانسته و در انتشار اخبار؛ گزارش‌ها؛ يادداشت‌ها؛ گفت‌وگوها و مقالات خود را پايبند و متعهد به همه ارزش‌هاي بنيادين ملت بزرگي مي‌داند كه در درازناي تاريخ و بر محور دين و اخلاق، الهام‌بخش تمدن و تعالي بوده و خواهد بود.»

در بند پاياني يادداشت دكتر روح‌الاميني آمده است:

روزنامه «ملت ما» براي ملت ايران منتشر مي‌شود و بدون مشاركت شهروندان در تعامل با اين روزنامه براي خود موفقيتي متصور نيست. از اين رو از همه شهروندان بويژه نخبگان و صاحب‌نظران دعوت مي‌كنيم روزنامه «ملت ما» را متعلق به خود دانسته و با طرح ديدگاه‌ها ايده‌ها و ارتباط مستمر با روزنامه، منويات و مطالبات خود را در اين رسانه ديده و تعقيب كنند.»

در صفحه اول روزنامه اين مطالب منتشر شده است: «كدام يك در رأس امورند» به قلم محمدعلي مشفق كه به تحليل جايگاه مجلس و دولت در قانون اساسي پرداخته است.

«آيا فصل گفت‌وگو از راه مي‌رسد»؛ تحليلي كه به تعامل‌جريانهاي سياسي كشور و زمينه‌ها و امكانات شكل‌گيري جريان سوم مي‌پردازد.

عناوين بخشي از يادداشت‌هاي اين شماره عبارتند از:

- مصاحبه اوباما نشانه‌ي سردرگمي آمريكا در برابرايران

- شوراي صلح بي‌نتيجه است

- مقررات قانوني درباره‌ي مسائل كامپيوتري والترونيكي

- آرامش درحضور سينما

«پايان جنگ» ويژه‌نامه‌ ضميمه‌ «ملت‌ما» است. كه در صفحه‌ دوم آن خاطراتي از حضور مقام معظم رهبري در جبهه‌هاي جنگ رامي‌خوانيم و در صفحه‌ سوم ناگفته‌هاي هاشمي رفسنجاني در مورد قطعنامه‌ي 598 را ذيل عنوان «تاريخي‌ترين تصميم‌» مي‌خوانيم.

در ادامه‌ ويژه‌نامه نامه‌اي از محسن رضايي خطاب به حاج سيد احمد خميني(ره) مي‌بينم كه براي اولين بار و بعد از گذشت 23 سال از تاريخ نامه منتشر شده است.

مصاحبه و گفت‌وگو با با سرلشگر پاسدار دكتر غلامعلي رشيد، جانشين ستاد كل نيروهاي مسلح؛ سردار دكتر حسين علايي، اميردريابان علي شمخاني و مجيد انتظامي از ديگر مطالب اين ويژه‌نامه است. همچنين مقالات و ياداشت‌ها و اشعاري از صاحب‌نظران و نويسندگان و شاعران دفاع مقدس در اين ويژه‌نامه منتشر شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.